Stillingsopslag: Digital marketingspecialist

Er du en seriøs og målrettet specialist, der kan videreudvikle vores
markedsføringsindsatser på sociale medier og styrke vores arbejde med Google Ads? Og er turistbranchen noget for dig? Så er du måske vores nye digitale marketingspecialist i DK-CAMP.


Dine opgaver og ansvarsområder

• Du bliver ansvarlig for at udvikle og implementere digitale kampagner for DK-CAMP, og du står for at opsætte og optimere vores Google Ads.
• Du får ansvaret for at rådgive, inspirere og skabe videndeling om digital annoncering og Google Ads til medlemmer i DK-CAMP.
• Du får også ansvaret for at håndtere vores medlemmers Google Ads- og digitale kampagner, hvis de vælger at tilkøbe din hjælp.
• Du opsætter tracking, analyserer og evaluerer resultater fra igangsatte kampagner ved anvendelse af relevante analyseværktøjer. På baggrund af dine analyser, optimerer og udvikler du kampagner, så vi udnytter budgettet optimalt og får det maksimale ud af vores aktiviteter.
• Du holder dig opdateret om trends, har lysten til at teste nye ting af og sikrer, at vi følger best practice.

Om dig

• Du har en relevant uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau og minimum 2-3 års relevant erfaring fra en lignende stilling eller et bureau.
• Du har solid hands-on erfaring med Google Ads og Facebook Business Manager.
• Du har erfaring med eksekvering af kampagner på de gængse sociale medier – og dokumenterede resultater.
• Du kan servicere vores medlemmer på professionel vis, og du kan bevare overblikket over mange kunder og kampagner.
• Du har stærke analytiske færdigheder og ved, hvordan du afrapporterer på de aktiviteter, du sætter i gang.
• Du har en god forståelse for content, så du i samarbejde med kolleger i DK-CAMP kan bidrage med at udarbejde og tilpasse både tekst og kreativt materiale til annoncer.
• Du motiveres af konstant af at forbedre og optimere af kampagner og konverteringer.
• Du bliver en del af et mindre team på fire personer. Vi hjælpes ad med at få dagligdagen på kontoret til at gå op. Du skal derfor være villig til også at bidrage med at løse andre opgaver som telefonpasning, forsendelser, deltage på messer, mv. – i mindre omfang.


Har du andre kompetencer, du kan sætte i spil, hører vi gerne om dem.

Vi tilbyder

• Du får stor frihed, stort ansvar, korte beslutningsprocesser, plads til initiativ og ikke mindst et tæt samarbejde med dine kollegaer.
• Du bliver den, der skaber rammerne for, hvordan vi arbejder med digital annoncering i DK-CAMP, så det giver størst værdi for vores målgrupper.
• Du kommer til at arbejde i en organisation ledet af en bestyrelse, hvor engagement og passion for ferie på danske campingpladser er omdrejningspunktet.
• Jobbet er nyoprettet, så der er rig mulighed for at præge stillingen.

Jobbet er på 37 timer om ugen (deltid kan også være en mulighed).

Du kommer til at arbejde på DK-CAMPs kontor, der ligger i Vejle, men du kommer også til at besøge campingpladser i hele landet. Det er derfor en fordel, at du har kørekort og adgang til bil.


Ansøgningsfrist Send din ansøgning hurtigst muligt, men senest 16. november 2020, til info@dk-camp.dk. Din forventning til løn bedes oplyst i ansøgningen.


Forventet tiltrædelse 1. januar eller efter aftale.


Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Maria Nielsen på telefon 2337 8355 eller maria@dk-camp.dk.

Om DK-CAMP

DK-CAMP har mere en 50 år på bagen og er en sammenslutning af mere end 220 selvstændige campingpladser fordelt over hele Danmark.
Det er DK-CAMPs opgave at styrke campingpladsernes markedsføring, forhandle indkøbsaftaler til glæde for alle medlemmer og facilitere netværk, så medlemmerne får sparring og hjælp i hverdagen.

Tilknyttet fil: Stillingsopslag